Aktuellt-listan

Senaste
1. Kompisar du träffade: Sara, Helena, Mathias och Qvist.
2. Personen du pratatade med: Kim.
3. Du fick SMS av: Alejandra.
4. Du kramade: Mathias.

Idag
5. Kläder: Jeans, rutig skjorta, svart zipkofta.
6. Bättre än igår: Fredagar slår oftast torsdagar.

Imorgon
7. Är det: Lördag
8. Planer: Äta pizza med Kim, se schlager med Kim + några sotare.
9. Händer imorgon: Schlager!!!
 
Favorit
10. Nummer: Qué?
11. Färg: Hm.... blå.
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? Min hund som dog för snart 10 år sen.
14. Humör för tillfället? Hungrig.

Frågor och svar
15. Det första du gjorde i morse? Znoozade.
16. Vad åt du sist? Mackor med mjukost.
18. Tror du på distansförållanden? Det är väl olika från par till par. Personligen vill jag ICKE ha det.
19. Vem tänker du på just nu? Zac Efron. Mums.
20. Tror du att personen tänker på dig med? HAHA! I wish!
21. Vart reste du sist? Alanya, Turkiet. Eller räknas Gotland?
22. Vad gjorde du igår kväll? Såg på "Will & Grace".
23. Liknar du din mamma eller pappa? Är en solid blandning av dem båda.
24. Ler du ofta? Svårt att låta bli när man går SOT.
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Så fan heller, jag väljer alla tre.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Absolut. Man vet ju aldrig.
27. I vems säng sov du i igår natt? Kristinas.
28. Vilken färg har din tröja? Jag har ingen tröja på mig.

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja, men det var lääääääänge sen.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja, men det var lääääääänge sen.
31. Gråter du när du skadar dig? Nej. Jag skriker och svär.

Lycka
32. Är du en glad person? O ja.
34. Önskar du att du var lyckligare? Nej, bara rikare.
35. Är lycka överskattat? Nej.
36. Kan musik göra dig glad? JA! Musik är bäst.

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja då, ett fåtal vänner.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja, men bara till vänner.
39. Har du en flick/pojkvän? Nej. Ge mig!
40. Är du nöjd med det? Fuck no.
41. Är du kär? Nej! Bara frustrerad.

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Människorasen. Vi är dumma i huvudet och borde utrotas.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Inte på sistone.
43. Är du en mobbare? Verkligen inte!
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Det har jag säkert.
45. Har du blivit sviken någon gång? Det har väl alla?

Skolan
46. Gillar du skolan? Min nuvarande - JA! Love it!
47. Favoritämne? Sång & teater. Doh!
48. Värsta ämne? Har inget.
49. Har du spytt i skolan nån gång? Som en bakfull fjortis? EEEEHHHH nej.
50. Är skolmaten god? På vår skola är den oftast supergod.

Kommentarer
Postat av: saraberguv

de här frågorna vill ja kopiera te min blogg.fiint. puus

2009-02-14 @ 12:41:24
Postat av: Pia

Och den här snor jag ;)

2009-02-16 @ 13:24:04
URL: http://petrapires.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0