Duettdags

I morgon redovisar jag och Alejandra vår musikalduett "Tango Maureen". Det känns skönt att ha det gjort. Alla andra ska redovisa nästa vecka, men vi har bett att få göra det imorgon för att Alejendra kanske måste åka till Göteborg nästa vecka om hon går vidare i intagningsproven till Teaterhögskolan.
Det passar mig perfekt att redovisa imorgon. Vi är klara med koreografin och kan den utan och innan, stämmorna sitter som de ska och vi har koll på rollerna. Dessutom kan jag ägna nästa vecka åt att förbereda nästa projekt: Eget arbete.

Vi får 7 minuter var på scenen som vi får göra vad vi vill med. Jag har en bra idé som jag bara behöver lite material till. Går det som jag vill så kommer det bli strålande, tror jag.

Nu ska jag se på "High school musical 2" och känna mig nördig.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0