Kick off

Så var den årliga termins-kick off:en för skolinformatörerna på RFSL Stockholm avklarad! Förra året satt vi och fikade i en knapp timme. I år diskuterade vi ekonomi och lekte lek. Och fikade förstås. En klar skillnad, och en bra sådan!

Det var länge sedan jag träffade alla kollegor, och nu har det tillkommit en drös nya under hösten också som man nu äntligen fick hälsa på.

Leken gick ut på att alla satt på stolar i en ring utom en som stod i mitten. Den personen sa ett påstående om sig själv och om påståendet stämde in på en så skulle man resa sig och försöka hitta en ny stol. Den som blev utan fick säga nästa påstående, och så vidare. Jag fick stå i mitten en gång. För jag är snabb som en vessla.

Men som ett påstående löd:
Jag tycker att det finns en extrem värme i den här gruppen.
(alla reste sig)

Och det finns det verkligen. Fan vilket härligt gäng att jobba med! Cudos to my fellow informatörer.

Fuck att jag inte kan jobba oftare.




Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0