Schlagerreaktion

FAN att Måns och Lili & Susie fick duellera! Jag hatar de nya reglerna! Det var de två låtarna som borde ha gått vidare.

Min tippning gick dock hyfsat, jag hade rätt om vilka fem låtar som skulle gå vidare efter första omgången. Sen är det ju slumpen som avgör vilka låtar som duellerar. Jag trodde dock att Kakbönorna skulle slå ut Heat-rockarna, men där hade jag fel. Tyvärr.

Jag hoppas och tror att systrarna Päivärinta tar sig vidare från Andra chansen.

Over and out. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Daniel

finska systrona MÅSTE slippa vidare, annars dör jag!

BÄSTA schlagerlåten jag hört. Bättre kan det INTE bli!!!

2009-02-16 @ 13:42:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0