The Cove

Igår jobbade jag mitt tredje pass på Wayne's Coffee. Och det är sannerligen inget drömjobb, men det ger extra pengar i alla fall. Frågan är dock om jag inte ska försöka hitta något annat, typ en klädbutik eller så. Det är bättre betalt och bättre OB och bättre villkor överlag. Jag känner mig jävligt klar med restaurangbranschen nu.

Syster Yster ringde mig på kvällen från Arlanda för att be om boktips inför Thailandresan. Det blev "Naiv.Super" av galne norrmannen Erlend Loe. Lite bittert önskade jag henne och Johan en trevlig semester.

Senare gick jag ut och drack äl med Love och Helena, och vi hittade ett grymt loungeställe som hette The Cove. Det låg i en källare vid Järntorget i Gamla stan. Nice!

Nu blir det "Scream"-maraton med Kippi, chips och cola.

Imorgon börjar filmveckan. Hell yeah.

Kim är snygg.

Kommentarer
Postat av: Pia

Bobby bobby, jag sitter helt uttråkad på Malmö Central och väntar på tåget, hela helgen har förflutit.. och du har åstakommit TRE inlägg?

Kom igen :) hehe... men jag måste även tillägga att Naiv Super är en av de bästa böckerna jag läst.

Jag hade kunnat skriva den. Iallafall förr... när jag läste den, så kändes det som att någon plockat ut mina tankar och tryckt dem i en bok.

Nu är jag inte lika djup och vimsig längre.

2009-02-01 @ 15:31:00
URL: http://petrapires.blogg.se/
Postat av: Daniel

å du bjuder väl på kaffe å en bakelse?

2009-02-02 @ 10:47:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0