99-listan

Liksom de flesta  personlighetslistor som jag har publicerat här så är även denna stulen från Pia.

99 saker du (kanske) inte visste om mig.

1. Fullständigt namn? - Per Robert Gustafsson.
2. Exakt ålder? - 25 år, 11 månader och 19 dagar.
3. Vart bor du? - Södermalm.
4. Bor tillsammans med? - Snobben.
5. Husdjur? - I wish!!!!
6. Färg på ditt hus? - Eh... det har pinsamt nog inte koll på! Gult...ish?
7. När är du född? - 5:e februari 1983.
8. Klass? - Världens bästa SoT!
9. Vilket år tog du studenten? - 2002. USCH vad länge sedan!
10. Något jobb? - Skolinformatör för RFSL. Och som motvilligt cafébiträde. Restaurangbranschen sucks.
11. När ska du sova ikväll? - Sent. Klockan är redan över 3!
13. Duschat idag? - Jamen visst serru.
14. Kramat någon idag? - Jajamän! En hel drös med folk på Bror Stors födelsedagsfirande.
15. Pussat någon idag? - Nej.
16. Vad har du ätit? - Frukost, lunch på Coffeehouse by George, ett wienerbröd, middag + efterrätt + snacks hos Bror Stor.
17. Dagens klädsel? - Mörka jeans, grå "tisha" (ÄLSKAR det ordet!), blå/vit-rutig skjorta och svart scarf.
18. Dagens smink? - Äsch då, jag är naturligt vacker.
19. Dagens sötnos? - Klasskamraten Qvist som fixade bordsbokningen på Patricia till våra födelsedagar.
20. Dagens roligaste? - Mormor som ringde och grattade Bror Stor på fel dag.
21. Har du många vänner? - Vad är många? 10? 20? Femtielva? Jag har tillräckligt.
22. Hur många har du kysst? - Fler än jag minns. I'm a kissing slut.
23. Vem kramade du senast? - Syster Yster.
24. Hur många bjöd du på ditt senaste födelsedagskalas? - Oj oj... Tror att det bara var jag och Kim på Patricia.
25. Hur många har varit otrogna med dig? - En stycken.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej. Förslag?
28. Vem pratade du med i telefon senast? - KIm.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Edward: Är i affären utanför min lägenhet. Puss.

FAVORIT
:

31. Film? - Hairspray, bland andra. Bäst jag stannar där, annars kommer jag aldrig sluta.
32. Låt? - "This time" med Tracy Chapman.
33. Mat? - Gah! Det finns ju sjukt mycket! Pasta i olika former kanske?
34. Dryck? - Coca-Cola.
37. Stad? - Jag har ju inte varit i så många coola städer. Jag säger Visby.
38. Land? - Turkiet.
39. Ämne i skolan? - Svenska, engelska och latin.

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Hm... Edward, på grund av sms-frågan.
42. Personen du kysste? - En Daniel.
43. Gången du spydde? - Det var nog på Gotland i somras.
44. Gången du grät? - Igår när jag repade Hamlet.
45. Pizzan du åt? - En capricciosa.
46. Gången du var i göteborg? - Oj, det var 2005.
47. Gången du var i stockholm? - Tough one.
48. Gången du var full? - Full? Det var nog i Turkiet i somras.
49. Gången du var hög? - Har jag aldrig varit. Hög på livet kanske.
50. Personen som såg dig gråta? - Francisca, när jag var Hamlet.

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Hund! Ge mig nu!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Helst hemma och mysa. Det är ett gissel att gå ut. Dyrt, trångt och alla är idioter.
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel. Älskar mitt Playstation2!
55. Singel eller upptagen? - Ofriviligt singel.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Facebook. Allt det andra är ju såååå 3 år sen!
58. Ragga eller bli uppraggad? - Både och. Omväxling förnöjer.
59. Big brother eller paradise hotel? - INGET!
60. Svart hår eller blont? - Svart.
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa.
62. Choklad eller lakrits? - Är inte överdrivet förtjust i något av det, men choklad i så fall.
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm är en vacker stad, men Göteborg har en mycket trevligare atmosfär.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Cola! Livets dryck.
66. Pizza eller kebab? - Pizza. Har svårt för kebab.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt. Prickigt är så... prickigt.
68. Älska eller älskas? - En kombination är väl det ultimata?
69. Leva eller dö? - Det ena innefattar ju det andra och vice versa.

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Lång lista. Familjen är väl de allra allra viktigaste att nämna.
71. Personer du hatar? - Hatar och hatar... Jag ogillar ganska många.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Oj... Mamma och pappa, Kim, Philip, mormor... Kanske fler?
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Eh... minns inte namnen på alla...
74. Glassar du ätit på en dag? - Aldrig mer än en. Eller kanske två...
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Tält, bajs, lera, spyor och vidrig fylla är inte riktigt min grej.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Två kanske.
77. Piercingar har du? - Inga! Blä, kroppen har nog med hål ändå.
78. Personer du saknar just nu? - Min hund.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - På riktigt? En gång. Tack Kalle!

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Justin Timberlake!
81. Ska du träffa imorgon? -  Mamma och pappa.
82. Sjöng du senast för? - Mamma och pappa.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Philip tror jag.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Philip.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Justin Timberlake!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Bush.
87. Förtjänar att dö? - Alla.
89. Vill du sova brevid inatt? - Justin Timberlake!

VAD:

90. Gör dig glad? - Att sjunga!
91. Gör dig ledsen? - Obesvarad kärlek!
92. Vad vill du helst göra nu? - Blogga!
93. Önskar du att du slapp göra? - Jobba extra för att ha råd att leva.
94. Vill du ha nu? - Pengar i överflöd.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Dvd-boxar, skivor, tv-spel. Nörd-saker, helt enkelt.
96. Längtar du till? - Ekonomiskt oberoende.
97. Tycker du om dina betyg? - Nöjd med det mesta, min mitt G i Svenska B är jag jävligt bitter över.
98. Ångrar du i ditt liv? - Att jag inte sökte in på sång/teater-linjer tidigare istället för att stanna på bajs-Donken.
99. Är det bästa som har hänt dig? Att jag kom in på SoT-linjen!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så du hånglade med Daniel sist? ;)

2009-01-26 @ 14:11:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0