Handikapp

Kära läsare! Förlåt för att bloggen står stilla. Men det är svårt att blogga utan internet. Nu sitter jag i skolan, men det är inte den ultimata platsen att blogga ifrån. Folk som springer runt omkring en hela tiden och pratar, sjunger, rapar och fiser om vartannat. Men ikväll sker det! Då kommer mor och far upp och hälsar på för att fira min och min brors födelsedagar som båda är nära förestående. Med sig har far sin gamla laptop med ett sprillans nytt mobilt bredband som ska återförena mig med den elektroniska omvärlden. Så håll ut liiiite till, så är Bobby snart i bloggartagen igen! Det har ju varit ett jävla tjat under min bloggfrånvaro, måste jag säga. Kul att vara uppskattad förstås, men hallå?! Jag är ju NÄT-HANDIKAPPAD!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0