Pizza craving

Nu är jag åter installerad hos Kim för en vecka. Så kommer det alltså att fungera i fortsättningen. Var sjätte vecka blir Kim-vecka.
Jag vill ha pizza, men borde inte slösa pengar på det. Nästa helg ska jag dock festa till det med klassen + Kim på Patricia när vi firar min och Qvists födelsedagar.

Bror Stor har 29-årskalas ikväll, på en pub på Söder. Om jag hade pengar, inte bodde i Farsta för tillfället och inte skulle jobba imorgon så hade jag gärna gått dit.

Imorgon och Syster Yster och Johan till Thailand i två veckor. ORÄTTVIST! Jag vill också! Fast inte just nu, för då missar jag ju en massa skola.
Igår redovisade vi våra Shakespeare-scener. Hamlet-monologen satt som en smäck första gången, och lite bättre andra gången (vi spelade upp dem två gånger för olika klasser). Likadant med King Lear. Den andra gruppen gjorde en fantastisk Macbeth, med musik och ljusarbete och blod och effekter. Genialiskt!

Kom ihåg: Life's a bitch and then you marry horan.

Kommentarer
Postat av: Sara berguv

Jag o Tova e hora ju! fiiiint

2009-01-30 @ 21:56:44

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0