Re-connected

Jag är ansluten!!!!

Som en räddande ängel kom far denna afton till stora stygga Stockholm och gav mig sin laptop med en sprillans ny datorväska till. Dessutom fick jag ett trådlöst modem och mobilt internet, allt på pappsens bekostnad. Han är för go, min farsgubbe.

Nu är klockan mycket, jag är trött och lite vinlullig och därmed inte i form att till fullo återuppta bloggandet på en gång. Dessutom har jag ju föräldrar här på besök och de behöver underhållas. Men någon gång under helgen ska jag åter börja mata er med hunkar, loggar, listor och allt annat som fordom gjorde denna blogg till vad den var!

Tills dess - godnatt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag trodde nästan att bloggrinchen hade kommit o tagit dig där ett tag!

2009-01-24 @ 09:55:43
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ja kom SNART tillbaka!

2009-01-24 @ 14:25:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Eda

Yes! Jag kan andas igen.

2009-01-24 @ 19:08:51
Postat av: Mamma Karin

Åja, mamma har bekostat lite också. Så de så!

2009-01-27 @ 22:24:41

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0