Life goes on

Nu ligger slutproduktionen bakom mig, så nu kommer det finnas mer tid till att blogga. Sista veckan innan premiär jobbade vi i princip 12 timmar varje dag, så man var ganska slut när man kom hem.

Men sammanfattningsvis så har det varit en underbar tid, och alla var stolta över föreställningen i slutändan. Det trodde vi inte innan, men vi fick ihop det riktigt jävla bra till slut och har fått väldigt mycket beröm från alla håll och kanter.

Tre dagar kvar med Sot nu. Måndag = lunch hos Svante. Tisdag = avslutning + fest! Onsdag = konsert på Klaragården.

Sedan är det slut.

Om två veckor flyttar jag till Gotland igen.

Om åtta veckor åker jag och Kim till Turkiet i tre veckor.

Om tolv veckor börjar jag på Ölands musikteaterskola.

Livet går vidare.

Kommentarer
Postat av: Hannah

it's the end of an era.

2009-05-23 @ 15:26:49
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

en sicken slutproduktion sen!! men jag saknade lite aski daski da och fippaditti...

2009-05-25 @ 21:11:56
Postat av: Elisabeth

Bra inställning. Kul att du haft ett sånt härligt år. Welcome to G! Grattis till Ö!

2009-05-28 @ 06:46:38
Postat av: Daniel

Vad skoj!



Mycket spännande på kommande!

2009-05-28 @ 10:25:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0