Update från en seg öbo

Ja, jag är segast i världen när det gäller att blogga. Men det är svårt när man bor på internat i princip aldrig är ensam! För att bligga är något jag helst gör i ensamhet.

Nu har vi gått vår första månad på Ölands Folkhögskola. Några har redan lite panik över hur fort tiden går.
Vi har vår första spelning på tisdag, på en konferens i Kalmarsalen. Vi är 8 från klassen som åker, det kommer bli toppenkul. Jag och Maria (som jag bor med) ska göra Povel Ramels "Jag diggar dej". Den är svår, men vi har satt den nu. Yeah!

För er som känner för en tripp till Öland kan ju komma hit den 25:e september, då går Konstnatten av stapeln här på ön. Då ska den nybyggda skolbyggnaden Konstens Hus invigas. Vi ska dansa och sjunga och spela teater lite varstans på skolan.

Komsi komsi.

Det regnar höstregn här.


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0