Fångarna på fortet

Imorgon börjar världens bästa underhållningsprogram med en ny säsong - "Fångarna på fortet".

Jag älskade det när jag var liten, och än idag tycker jag att det är ett av de bästa underhållningsprogrammen som TV4 lyckats producera. Nu fattas bara "På rymmen" så har jag fått mina önskerepriser.



Gunde och Agneta är tillbaka på Fort Boyard, liksom dvärgarna, Monique och La Boule (låter inte det lite som en butchig drag queen?). Tyvärr är inte Stig Ossian Ericsson med som Fader Fouras, han har istälet fått en efterträdare i Bébe Fouras som spelas av Rolf Skoglund (mannen med rösten).

Nu hoppas hoppas hoppas jag att jag inte ska bli besviken på måndag. Snälla, säg att det här är riktigt jävla bra nu!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag knyckte en iprenmannen-bild av dig till mitt senaste inlägg (egentligen från google men hittade din länk på adressen så jag tänkte tala om det + att jag länkade till dig som "tack för lånet":))



I övrigt håller jag med dig, 90-talets Fredagsunderhållning var oslagbart! Men eftersom jag är ett enormt fan av Mimikry säger jag att "På rymmen" var bättre eftersom jag upptäckte dem via det;)



Hoppas allt är bra med dig!

2010-08-23 @ 13:53:03
URL: http://teskjekjerringa.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0