Gotländskt farväl

Ja. Nu börjar det dra ihop sig.

Jag ska snart gå till sängs. Imorgon bitti åker jag med båten mot Nynäshamn, och sedan vidare till Stockholm.

Det känns så himla skumt. På sätt och vis har jag ju inget hem att åka till. Jag ska inkräkta hos Kippi och är redan stressad över att hitta någon annanstans att bo.

Men det löser sig nog. Först och främst ska jag naila mina intervjuer. Sedan när jag har pengar är lägenhet ett lite mindre problem i alla fall.

Men det blir nog inte riktigt lika mycket bloggaktivitet framöver som det varit under sommaren. Jag tar inte med mig min dator upp nu nämligen.

See you on the other side.

*vinka drottningvink*

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0