Historien om biljetterna

Ikväll kan det ju inte bli inställt i alla fall. Vädret är hyfsat, och det har inte regnat på hela dagen.

Lustig historia:

I början av sommaren medverkade jag i en webbtävling på qx.se, där man kunde vinna två biljetter till galapremiären av "I hetaste laget" på Oscarsteatern i september. Och jag VANN! Hallelujah moment indeed. Jag fick ett mail där det meddelades att biljetterna skulle skickas med posten.

Men så häromdagen kom jag på att jag ännu inte hade fått några biljetter, trots att det gått två månader sedan jag vann.

Så jag skrev ett litet förynt mail till QX redaktion och frågade vart biljetterna tagit vägen. De svarade att biljetterna var skickade för länge sedan och måste ha slarvats bort av posten och att de därmed inte hade möjlighet att ersätta dem.

Ledsen och kinkig skrev jag tillbaka och undrade om de kunde ge mig ett kolli-id eller något liknande så att jag kunde spåra biljetterna, men de svarade och sa "tyvärr inte".

MEN!

Tydligen tyckte de så synd om mig att de ska skicka två nya biljetter ändå! Hurra för QX!

Tur är väl det, för jag hade dagen innan lovat bort den ena biljetten till Mutti i födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0