Om mig-listan

Stal denna från Hannah!

Du heter: Robert

Smeknamn:
Bobby

Låt som när du är ledsen sörjer till:
"Gårdakvarnar och skit" - Håkan Hellström

Beroende av:
Buffy

Vad tror folk om dig?
Jamen det får du väl fråga folk om? Jag kan ju inte veta vad folk går runt och tror!

Stämmer det?
Pass.

Vad får du oftast komplimanger för?
Min filmkunskap och mitt skådespeleri. Faktiskt.

Hur imponerar man på dig?
Man gör nåt imponerande.

Brukar du skratta för dig själv?
Vadå, bara så där? Utan anledning? What am I, crazy?!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag har raderat det redan, men det var ett gulligt godnatt-sms från en gullig person.

Var bor du? Just nu: Visby. Från och med söndag: Stockholm!

Trivs du där? I Visby: i korta perioder. I Stockholm: som fisken i vattnet!

Hur svarar du i mobilen? Genom att vika upp den. Haha.

Vem ringde du senast?
Kippi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon undrade när fan jag kommer till Stockholm.

Antal timmar sömn inatt: 4 (jag har en dålig period just nu)

Sov du ensam:
Nja, med Snobben!

Brukar du komma i tid:
98% av gångerna.

Hur känner du dig nu:
Lite rastlös och nervös.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart och blå.

Vad tycker du om fötter:
Inte speciellt mycket. Det är fötter, liksom. Vad ska man tycka?

Vad saknar du:
Stockholm och allt som hör till mitt Stockholmsliv. SOT!

Hade du en bra kväll igår:
Jamen visst! Såg på "Fångarna på fortet" med Mutti, sen kom Regina förbi på en kopp te.

Favorit dryck på morgonen:
Juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig:
För sent för mitt eget bästa, ledig som jag är. Men annars runt 23.

Är du blyg?
Nja. Hm. Nej.

Sysslar du med någon idrott:
Nej usch. Jag försöker motivera mig till att börja träna, det är lite av en mental sport.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja. Jag tror på det när jag upplevt det själv.

Är du nöjd med ditt liv: Lite mer pengar och en egen bostad skulle inte skada. Annars är jag helnöjd!

Är du bortskämd: Oh God, yes!

Vad gör du i morgon:
Packar inför flytt.

Vad är det värsta du vet? Trångsynta människor, orättvisor, kladdiga fingrar, fjortisar, trängsel, oväsen.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
O ja.

Vad är det finaste du fått? Vår hund Fia (1988-1999).

En speciell dag du minns:
När vi hämtade Fia som valp. När jag fick antagningsbeskedet till SOT. Studenten.

Du samlar på: TV-serier. Filmer.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Kippi.

När grät du senast:
Alldeles för länge sen. Förmodligen när jag senast såg Buffy-avsnittet "The body".

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Bli skuldfri och investera i en lägenhet.

Vill du gifta dig:
Stopp och belägg, först måste jag ha nån att gifta mig med. SEN kan vi börja fundera på det.

Vill du ha barn:
Jag tror inte det. För mycket arbete med att skaffa barn för oss homosar. Men man vet aldrig.

Är du musikalisk? Ja, det tycker jag. Jag har ju gått två musikteaterutbildningar! Men vill bli bättre.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Coca cola.

Bor dina föräldrar tillsammans: Jajemän!.

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jodå, några gånger.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0