Så länge vi båda andas

Vilket mysko jävla schizoväder det är. Regn, storm och sol om vartannat. Tröttsamt, säger jag.

Jag gillar konsekvent väder. Antingen är det bra, eller så är det inte bra.

Jag har läst större delen av dagen. Har äntligen börjat på "Breaking dawn", sista boken i Twilight-serien.

Läste nyligen ut "Paganinikontraktet" av Lars Kepler. Satan vilken bra bok. Och vilken bra film det kommer att bli!
Inte riktigt lika kittlande som "Hypnotisören", men snudd på.



"Breaking dawn" bådar också gott än så länge. Har inte kommit så långt än. Men jag ska nog ta mig en liten lässtund nu igen.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0