TGIF

Fredag! Kanske den bästaste dagen på hela veckan.

Sista spelfredagen. Endast 5 föreställningar återstår. Känns helt sjukt att vi har spelat 37 gånger redan.

Jag har fått minst 2 myggbett per föreställning. Det blir 74 stycken hittills. De flesta är bara halvfärdiga myggbett, eftersom jag med min hökblick snabbt upptäcker de små kräken och ninjar ihjäl dem innan de hinner suga sig fulla.

Sommarvädret har återvänt till ön (peppar peppar)! Igår var det 27 grader i skuggan, helt fantastiskt! Och idag är det inte sämre. Jag gottar mig och njuter av värmen. Utom på nätterna då jag pustar och frustar och svettas och drömmer om svalkande isvakar.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0