The calling 3

Tjoho!

Två arbetsintervjuer är bokade till nästa vecka! Den ena som biträdande butikschef (!). Det underliga är att jag inte ens sökt den tjänsten, utan bara skickade ett allmänt "hej-jag-undrar-om-ni-har-nåt-jobb-möjligtvs?"-mail till dem, med bifogat CV.

Jag måste ha ett strålande CV, för tydligen är jag butikschefsmaterial. Weird! Lär bli en spännande intervju.

Den andra intervjun gäller en tjänst som extrapersonal i en annan butik. Inget fast alltså, men det skulle förstås funka bra med RFSL-jobbet.

Mycket på gång nästa vecka alltså. På söndag flyttar jag till Stockholm.

This is it.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0