Det bultar och det bankar

Blä, jag vaknade i morse vid 09.30 och hade fruktansvärt ont i huvudet. Först trodde jag att det var min migrän-liknande skit som kommit tillbaka igen, men värken lättade lite när jag gick upp, och sen tog jag en Alvedon och sen gick det över. Istället tog ett brutalt illamående över, och när jag satte mig med kaviarmackorna som skulle utgöra min frukost så fick jag praktiskt taget kväljningar och kunde inte äta. Så jag gick upp och la mig igen, och sov till 14.00. Nu mår jag bättre, men magen är fortfarande upprörd över något. Jag kunde äta en macka utan problem i alla fall, så jag hoppas att det inte blir värre nu.

Usch! Det här med sjukdomar. Är inte det lite väl dumt? Silly.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0