Julstubben

Idag nämnde någon julkalendern, vilket påminde mig om att jag inte såg de sista 12 avsnitten av "Superhjältejul". Bittert. Men de finns väl ännu på svt play kan jag tänka mig, men hur kul är det att se julkalendern EFTER jul? Nej tack.
Hur som helst så tyckte jag om förra årets julkalender. Den hade humor och charm och passade både stora och små. Eva Rydberg var magnifik som Superskurken Gjerta.
Men vem i helvete var tösen som läste de nödrimmande resuméerna i början av varje avsnitt? Hon hade ungefär lika mycket karisma och entusiasm som en stubbe, och lät lite lätt bajsnödig. Weird.

Superskurk.
Eva Rydberg som Superskurken Gjerta.

Men i övrigt gillade jag kalendern i stort, fast det var helt klart skurkarna med Rydberg i spetsen som var den största behållningen.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Den kommer på DVD i oktober, se den nästa jul! :) Eva Rydberg var magnifik!

2010-06-17 @ 11:57:38
URL: http://evarydbergbloggen.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Eva Rydberg var definitivt julkalenderns höjdpunkt! Kolla gärna in min blogg om henne :)

2010-12-09 @ 14:01:27
URL: http://evarydbergbloggen.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0