Ljuva Skogsby

Så var jag äntligen tillbaka på Brage7 efter 7 timmars resa. Men jag hade sällskap ganska stor del av tiden faktiskt.

På båten till Oskarshamn satt jag och samtalade med Josefin och hennes Joe hela vägen.

I Oskarshamn, där jag väntade på bussen i 45 minuter, fick jag sällskap av en alkis som hade köpt sommarställe på Öland för 50 000 på 70-talet.

På bussen till Skogsby fick jag sällskap av Anna, som går kursen Hälsa & Livskvalitét på skolan.

Och nu sitter jag alltså åter i mitt rum, all alone in the house. De andra kommer imorgon kväll.

Hej Skogsby!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0