Wohow, mot Skogsby

Pappa lagar köttbullar och potatismos = Mums!

Jag är färdigpackad och ska om drygt en timme åka ner till hamnen och lämna Visby för den här gången. Väskan är sprängfylld av grejer, bland annat världens godaste vita bröd. Jaja, det är inte nyttigt, men jag älskar vitt bröd.

För en gångs skull har jag inte nån känsla av att jag glömt något. Jag har faktiskt fått med mig allt. Men jag ska inte ropa hej än, man vet aldrig med mig.
Jag glömmer ALLTID något när jag åker från Visby. Laddare, tandborste, rakhyvel, bok, eller nåt annat. Det är obligatoriskt.
Men nu känns det bra. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0