Two weeks notice

Om två veckor står jag på Kalmar Teaters scen och spelar "Kärlekarna". Det känns lite overkligt, men det ska bli så sjukt kul! Alla bitar börjar falla på plats och hela klassen känns taggad och peppad. Om än jävligt stressade. Jag är ganska lugn, och det kan jag nog tacka min erfarenhet för. Så här lång rep-period har jag aldrig haft för en uppsättning förut, så jag tycker att vi är helt i fas. Och jag är jävligt stolt över musiken som vi skrivit, och jag känner mig faktiskt jävligt stolt över mina egna skådespelarinsatser i pjäsen också. Danserna börjar sitta bättre och bättre, så jag är inte orolig över det heller.

Jag hoppas ni kommer och tittar. Det kommer bli grymt.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0