Flytt-tripp

Jo ni, nu är jag på Gotland och har packat alla mina kvarvarande små ägodelar, och så har jag med Muttis hjälp stånkande och stönande kånkat ut allt i bilen. Imorgon far vi till hufvudstaden.

När vi stånkade och stönande har kånkat upp alla mina små ägodelar i lägenheten imorgon så ska Mutti åka och möta upp Pappsen, som redan är i Stockholm och hjälper Bror Stor med renovering av hans och Hannas nyköpta lägenhet. På kvällen ska de gå ut och äta och sedan se "We will rock you" på Cirkus.

Och lilla jag ska också på SHOW imorgon kväll! I Kippis och Syster Ysters granna sällskap ska jag bänka mig på Hovets läktare och se världens bästa HÅKAN HELLSTRÖM live för tredje gången i mitt liv. Ack, så underbart det kommer bli! Även om Håkan gör sig bäst utomhus på en sommarscen så kan en Håkan-konsert aldrig bli annat än en magisk upplevelse.

Nu dusch. Inte lukta usch.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0