Håkan-listan

De absolut bästa Håkan-låtarna, utan rangordning.

  • Tro och tvivel
  • Nu kan du få mig så lätt
  • Jag har varit i alla städer
  • Ramlar
  • Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
  • Hurricane Gilbert
  • Här kommer lyckan för hundar som oss
  • Mitt Gullbergs kaj paradis
  • Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
  • Bara dårar rusar in
  • Shelley
  • Gårdakvarnar och skit
  • Jag vet vilken dy hon varit i
  • Uppsnärjd i det blå
  • Klubbland
  • Känn ingen sorg för mig Göteborg
  • Rockenroll, blåa ögon - igen
  • Jag vill ha allting
  • Mississippi kan vänta

Kommentarer?


Kommentarer
Postat av: Josefin

För sent för Edelweiss!

2010-11-18 @ 10:24:38

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0