Inslagningsproffs?

Efter drygt två månader på Bokia Express har jag nu blivit en hejare på att slå in paket. Efter visst experimenterande med inslagningarna så har jag nu hittat formen! Och det är kul också! Att välja papper och sen matcha med snygga snören till och få till snygga variationer på paketen. Låter sjukt nördigt, I know, men ni ska höra allt beröm jag får från kunderna! Flera har sagt att jag borde sluta på Bokia och hålla kurser i presentinslagning istället.

Yeah right.

Men glad blir man!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det där var riktigt snyggt!:)

2011-11-16 @ 23:18:31
URL: http://sandraholms.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0