Kippiflytt

Nu är Kippi officiellt utflyttad! Hon var här nyss och hämtade sina resterande saker, inklusive sin filmsamling vilket innebär att jag är filmlös den kommande veckan. På fredag åker jag till Gotland en snabb sväng och packar ihop mina saker, och på lördag åker jag med Mutti tillbaka till Stockholm. Då kommer den här lägenheten att kännas mer som min.

I fredags jobbade jag i Kista och fick finfint besök av några gamla Sotare som utgjorde förträffligt sällskap på min lunch! Ack, vi ses alltför sällan!

Igår blev en muy lugn dag i Östermalmsbutiken. Seg lördag. Sista timmen var det en kvinna som envist hängde kvar i butiken i väntan på sin pojkvän. Hon babblade med mig hela tiden, men tittade mig aldrig i ögonen. Det kändes weird.

Vad ska hittas på ikväll då? Jag har ju inte längre några filmer eller serier att titta på. Är jag så illa tvungen att titta på tv för att få underhållning? Huga.

Kommentarer
Postat av: Farsan

Skriv en novell vetja, Du var /är en jäkel på att skriva och berätta!!

2010-11-09 @ 20:28:06

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0