Musikal eller superhjälte

Jag var ju klantig och glömde min dator i Visby när jag och Mutti flyttade upp alla mina saker förra helgen.
Som tur var skulle Muttis väninna upp till Stockholm den här helgen och hon tog med sig datorn, och idag har jag hämtat den. Så nu sitter jag och bloggar från min alldeles egna lilla dator, och det känns finfint!

Har just sett "Mamma Mia!" för typ tionde gången. Funderar på att klämma en musikal till ikväll.

Funderar på:

Hairspray
Singin' in the rain
An american in Paris
High School Musical 2 eller 3

Eller kanske möjligtvis "Spider-Man 3". Ingen musikal, men en nedrans bra superhjälterulle.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0