Åtta

Så var man inne på sista dagen i 8-dagarsveckan. Visst ska det bli skönt med lite ledighet också, men jag blir lite stressad också eftersom jag inte ska jobba igen förrän på fredag. Just nu känns det som att jag skulle kunna jobba i åtta dagar till utan problem.

De senaste dagarna har varit ytterst gemytliga. Jag och Sofia har shejpat upp Kista-butiken lite, och jisses vad bra det blev! Jag gjorde Rosa Bandet-skyltningen i Östermalmsbutiken och blev mycket nöjd även med den. Har till och med fått en del beröm för den, jo jo!

Nu har jag precis öppnat på Östermalm och bytt ut Veckans pocket (det är nämligen ny vecka idag, ifall ni inte visste det). Om "Dödligt villospår" av Nora Roberts eller "Mörkermannen" av Unni Lindell låter intressant så är ni välkomna att köpa dem för endast 49 pix här på Östermalm.

 
49 pix! Vilket kap!


Blev mycket nöjd förra veckan när mitt Veckans pocket-val "Den förlorade symbolen" av Dan Brown sålde som smör i Kista. Jag kan ju det här!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0