3 av 3

Lägenhetsvisning: check!
Intervju nr 3: check!


Lägenheten var bajs och det var många intressenter där. Dessutom korttidskontrakt, vilket suger. Förhoppningsvis har jag en annan boendelösning, om jag får jobbet som jag intervjuades för idag. För hyran för den lägenheten kräver ett heltidsjobb.

Intervjun gick riktigt bra, så jag håller tummarna. På måndag får jag besked, I hope. då blir jag kanske ställföreträdande butikschef. Heja mig!

Jag har blivit förkyld också. Under hela intervjun fick jag kämpa för att inte få en nysattack. När jag är förkyld så har jag ett ständigt nyskittel i ena näsborren som retar gallfeber på mig, och ibland resulterar det i okontrollerade nysattacker som verkligen inte lämpar sig under arbetsintervjuer. Jag fick en alldeles nyss faktiskt och är nu extremt snuvig och tårögd, så jag ska nog besöka toaletten och kurera mig lite.

Imorgon är jag fri från obligationer. På lördag kommer Mutti och på kvällen ska vi ut och äta och se "I hetaste laget" på Oscarsteatern. Galapremiär!

Jag ska försöka övertala en gammal Sotar-vän att fika med mig imorgon. Om jag inte nyser. Snorkaffe är ingen hit.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0