I'm back

Förlåt.

Jag har hög frånvaro nu. I bloggvärlden, alltså.

Mycket händer. Samtidigt händer faktiskt ingenting, känns det som.

Jag har fått jobb. Kränger nu böcker som extraanställd på en av våra största bokjättar. Har dock för få arbetstimmar än så länge för att överleva.

Jag bor hos Kippi. Ingen ultimat lösning förstås, men den funkar tills vidare och kommer eventuellt att leda någonvart. Men där kommer pengafrågan in igen.

Humöret växlar. Jag älskar att vara i Stockholm och kunna träffa alla mina fina vänner igen, men jag hatar den ständiga ångesten över att pengarna sinar i större takt än de rullar in. Ibland är jag lycklig, ibland vill jag bara lägga mig ner och grina.

Men på något sätt så överlever jag väl det här med. Jag ska ligga i. Damn it.


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0