Hunkarna som gick i ide

Jag har funderat lite på en grej.

Ofta så tycker jag att det råder hunktorka på Stockholms gator. Snygga tjejer ser man överallt, men snygga killar är en sann bristvara. Jag vet inte om det beror på att tjejer på grund av rådande skönhetsideal är mer måna om sitt utseende och därför anstränger sig mer än gemene mansperson när det gäller att se bra ut.

Hur som helst så är denna hunktorka ett faktum. Men NU helt plötsligt så ser jag dem överallt! Det är underligt, det är samma sak varje år på vårkanten. Plötsligt traskar hunkarna omkring vart man än vänder sig, jag hinner knappt dregla över en hunkig hunk till vänster förrän en annan dyker upp och hunkar sig till höger.

   
Hunkar, hunkar, hunkar överallt!


Går hunkarna i ide under vintern? Ligger de och sover någon slags superskönhetssömn i 8-9 månader för att i april kunna krypa fram ur sina bon och dazzla oss med sin hunkiga skönhet?

I påskhelgen har jag sett så många snygga hunks att jag börjat tro att jag befunnit mig mitt i en modell-flash mob eller nåt.

Bäst att passa på att njuta (och flörta) medan tillfälle ges. Om ett par månader går de i ide igen.

 


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0