Sexpucko #33

Här avhandlas frågan om att vara aktiv eller passiv i ett givande samtal med den sofistikerade "snygg röv".


13.41 2011-05-07 skrev snygg röv:
tja! är du aktiv? ;)


14.14 2011-05-07 skrev potential:
Hej snygg röv!
Aktiv och aktiv, det beror lite på dagsformen skulle jag nog säga. Många tycker nog att jag är ganska inaktiv. Kanske rentav en soffpotatis faktiskt. Vad kommer det ordet ifrån egentligen? Varför skulle en potatis sitta i en soffa? Och varför är det just en potatis? Är den mer inaktiv än andra rotfrukter? Jag är minst sagt förvirrad!


14.15 2011-05-07 skrev snygg röv:
haha! :p
antingen är du ointresserad och det är ju ok.
eller så vill du bara men är ändå lite intresserad... så ställer frågan på ett bättre sätt; gillar du att sätta på?


14.21 2011-05-07 skrev potential:
Ooo, jag fullkomligen ÄLSKAR att sätta på! Jag får liksom en maktkick utav det! Och det finns ju så mycket möjligheter också när det gäller att sätta på!
Varje dag när jag kommer hem så sätter jag på teven, och så sätter jag på dvd-spelaren och sen sätter jag ofta på spisen och lagar lite mat åt mig och ser en film. Ibland sätter jag på min keyboard också, och så sätter jag mig själv på en stol och spelar. Dessutom sätter min stereo på sig själv(!) varje morgon så att jag vaknar!
Vad sätter du själv på?


14.23 2011-05-07 skrev snygg röv:
ok LITE kul :)
men du är inte intresserad så ha det bra!


14.26 2011-05-07 skrev potential:
*sätter på Ricky Martin och njuuuuuter*


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0