Jörgen i Vetlanda

Idag hände en sådan weird grej som liksom bara händer mig. I stil med den fulla örebroaren som ringde mig en gång och ville att jag skulle härma Tony Rickardsson.

Jag låg i Kims soffa och tittade på "Gilmore girls". Jag får ett sms. Jag tar mobilen och ser att det är ett för mig okänt nummer. Jag öppnar meddelandet. Det står:

"hej, är du robert gustafsson från tv?"

Jag förbluffas. Svarar sedan:

"Eh... och vem tusan är du?"

Får svaret:

"Ett stort björn gustafsson faan" (ja, stavfelet var med)

Jag svarar:
"Ooookej, och vad har det med Robert Gustafsson att göra?"

Han (jag 118118:ade honom och fann att det var en Jörgen Larsson i Vetlanda) svarade:
"oj, jag skrev fel person".

Mupp.

Jag svarade:
"Okej? Och du tror att kändisar uppskattar att främmande människor, även fans, letar upp deras telefonnummer och kontaktar dem? För det tror inte jag. Och nej, jag är inte DEN Robert Gustafsson."

Han hajar vinken och skriver:
"ok"




Tänk vad många puckon det finns i världen.

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe lika pucko som jag! :)

2009-02-04 @ 11:39:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0