Frälsningsarmén vs Bobbyarmén del 2

Nu har det faktiskt gått alldeles för lång tid sedan jag skrev till Frälsis angående "Kalla Faktas" granskning.

Dagen efter jag mailade (10/5) fick jag detta svar av kommunikationschefen på Frälsningsarmén:

Hej Robert,
och tack för din berättelse. Jag lovar att återkomma med ett utförligare svar.
/Bert


"Tack Bert, det var bussigt!" tänkte jag. Men än har inget utförligt svar kommit.

Inte ens ett införligt svar har jag fått.

Nu har det gått 1½ månad, så idag skickade jag ett nytt mail till Bert och skrev följande:

Hej Bert!

Jag har fortfarande inte hört något mer från dig eller någon annan representant för Frälsningsarmén angående mitt mail.

Jag är jätteintresserad av era synpunkter och åsikter och skulle bli mycket glad åt att få svar på mina frågor,
så jag hoppas att löftet du gav om ett utförligare svar är ett löfte som du tänker hålla?

Med vänlig hälsning,

Bobby



Vi får väl se om det dyker upp något svar. Ett löfte från en Guds man torde ju betyda något, tycker man.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0